Obchodní podmínky

zajišťování reklamních a mediálních služeb

 

1. Základní pojmy

Reklamní služby jsou zajišťovány na základě objednávky nebo smlouvy uzavřené v souladu s těmito obchodními podmínkami zajišťování reklamních a mediálních služeb (dále jen-obchodní podmínky). Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí uzavřené objednávky nebo smlouvy, není-li v objednávce nebo smlouvě stanoveno jinak. Pokud budou v objednávce nebo smlouvě ustanovení odlišná od těchto obchodních podmínek, platí text objednávky nebo smlouvy.

2. Zajišťování reklamních služeb

Dodavatel zajistí objednavateli reklamní služby spočívající ve zpracování grafického návrhu, tisku reklamních médií a jejich případnou instalaci na reklamní nosiče, popřípadě další reklamní a mediální služby na základě konkrétní objednávky nebo smlouvy.

Objednávka nebo smlouva obsahuje především název reklamní akce, termín realizace akce, údaje o počtech kusů a cenové údaje. Reklamní média dodaná objednavatelem nebo vyrobená dodavatelem budou ve standardním provedení a kvalitě, odpovídající specifikaci reklamní akce uvedené v objednávce nebo smlouvě.

Reklamní služby zahrnují zpravidla jednu instalaci reklamních médií na reklamní nosiče v průběhu reklamní akce, případné další přeinstalace budou zajišťovány na základě konkrétní objednávky nebo smlouvy.

Pro případ poškození reklamního média v průběhu reklamní akce, se mohou obě smluvní strany dohodnout na dodávce nebo výrobě náhradních médií, a to před zahájením, nebo i v průběhu reklamní akce. Servisní lhůta dle těchto obchodních podmínek pak začíná běžet dnem dodání náhradních médií objednavatelem nebo dnem výroby náhradních médií dodavatelem. Za výrobu náhradních médií účtuje dodavatel jako mimořádné, náklady za výrobu a servis.

Pokud se obě smluvní strany na základě objednávky nebo smlouvy dohodnou na zajištění dalšího servisu reklamní akce, učiní dodavatel taková opatření, aby případné poškození reklamního média či vznik jiné skutečnosti bránící úplnému účinku reklamní akce bylo zjištěno a odstraněno v co nejkratším termínu. Objednavatel se zavazuje, že pokud zjistí závadu, nahlásí dodavateli písemnou formou přesnou specifikaci místa dle objednávky nebo smlouvy a eventuální rozsah poškození, dodavatel pak zajistí nápravu v co nejkratším termínu. V případě, že závada nevznikne zaviněním na straně dodavatele a bude odstraněna v termínu do 72 hodin od jejího zjištění dodavatelem nebo jejího nahlášení objednavatelem, nevzniká objednavateli nárok na slevu z ceny reklamní akce sjednané v objednávce nebo smlouvě.

Potvrzení o zajištění realizace reklamní akce dle objednávky nebo smlouvy zašle objednavatel dodavateli v elektronické podobě nejpozději do 15. dnů od termínu realizace. Objednavatel potvrdí dodavateli řádné přijetí potvrzení o zajištění realizace reklamní akce, jinak se má za to, že potvrzení bylo objednavateli řádně dodáno dnem jeho odeslání dodavatelem.

V případě, že nebude možné využít některé reklamní služby uvedené v objednávce nebo smlouvě z důvodu technického nebo zákonného omezení realizace reklamní akce, poskytne dodavatel objednavateli alikvotní slevu, odpovídající rozsahu omezení reklamních služeb uvedených v objednávce nebo smlouvě.

3. Záruky

Dodavatel zodpovídá objednavateli za zajištění realizace reklamních služeb v souladu s objednávkou nebo smlouvou a těmito obchodními podmínkami. Dodavatel nezodpovídá za textovou a obrazovou část reklamy objednavatele, ani po stránce obsahové, ani po stránce jejího provedení, za tuto nese plnou zodpovědnost objednavatel. Případné reklamace budou objednavatelem uplatněny písemně k termínu zjištění závady, s uvedením přesného popisu závady a místa jejího vzniku, nejpozději však v termínu do ukončení realizace reklamní akce. Dodavatel nazajišťuje automatickou deinstalaci reklamních médií po ukončení reklamní akce. Vyžaduje-li objednavatel deinstalaci reklamních médií, případně přelep reklamních ploch po ukončení reklamní akce, uvede tuto skutečnost v objednávce nebo smlouvě.

4. Závěrečná ujednání

Obě smluvní strany se dohodly, že obsah objednávek nebo smluv uzavřených v souladu s těmito obchodními podmínkami podléhá obchodnímu tajemství a jako s takovým s ním bude nakládáno. Práva a povinnosti smluvních stran neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí právním řádem České republiky, především pak Občanským zákoníkem v platném znění.  

© 2021 OUT CITY MEDIA s.r.o. | admin | stránky vytvořil Go2Web